Клієнти ПриватБанку б’ють на сполох, адже гроші зависають після обміну.
Люди скаржаться, що банкомати видають помилку, а кошти не повертаються, пише Мінфін.
На фінансовому порталі з’явився відгук від незадоволеного користувача. Він розповів, що намагався обміняти 1 000 доларів на гривні. Банкомат розрахував суму у 41 100 гривень, однак після цього система зависла, а гроші так і не надійшли на рахунок.
"Одразу звернувся в підтримку. Мені відповіли, що проблему вирішать, але грошей немає. У службі підтримки кажуть лише "чекайте""
Готуються до масштабного наступу: рф перекинула рекордну кількість військових на фронт
Головне за 17 серпня: мобілізація пенсіонерів, в ухилянти за 7 днів, виїзд доньки Кошового та скасування старих номерів для авто
Старість пройде в окопах: мобілізують деяких пенсіонерів віком від 60 років
"Території не повернемо": українців закликали готуватися до другої війни
За його словами, чітких термінів чи пояснень ніхто не дає.
Клієнт наголошує, що для найбільшого банку країни така поведінка неприйнятна. За кілька днів кошти залишаються фактично заблокованими. Він також звернув увагу, що подібні випадки не поодинокі. Без тиску від клієнта, судячи з відгуків інших, вирішення може затягнутися.
У своєму дописі чоловік радить іншим користувачам бути дуже уважними під час валютних операцій у банкоматах і завжди знімати процес на відео чи робити фото. Це допоможе довести факт помилки у випадку конфлікту.
Клієнт також повідомив, що вже подав скаргу до НБУ.
"Щойно питання вирішать, одразу закрию рахунки в цьому "банку". До речі, навіть мій голд статус не завадив підтримці просто кинути слухавку"
Раніше ми повідомляли, ПриватБанк встановлює обмеження: що загрожує пенсіонерам?
"Виглядає, як шантаж": клієнти обурені через нав'язування ПриватБанку - детальніше на Знай.ua.
Нагадаємо, у Приват24 з’явилась нова можливість: "достукатися" до оператора стало простіше.