Один із найбільших українських тепер уже державних банків "Sense bank", на який багато громадян скаржаться через проблемні транзакції через онлайн-казино, продовжує підносити своїм клієнтам дуже неприємні "сюрпризи".
Цього разу українець розповів, як за допомогою "хитреньких" схем банк буквально забирає у своїх клієнтів півсотні гривень. Людина, яка незнайома з подібними "акціями" може навіть не підозрювати, що в неї відібрали гроші.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта Sense Bank на порталі Minfin у розділі для відгуків.
"У мене списано 50 грн за обслуговування цього "прекрасного" банку без попереджень, нагадувань та оповіщень, на якій нас усім підприємством перевело наше керівництво, умови обслуговування прописані хитро, що не можливо розібратися".
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ
Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім
На розмову в чаті нарікати не буду - все одно ні до чого він був. Мені зручно витрачати готівку для контролю витрат, а я маю пам'ятати, що в мене там прописано! Зарплата невелика, тому намагаюсь контролювати витрати.
Непоганий такий лохотрон! До речі, кредитні картки відчиняються, але без доступного балансу! Не рекомендую і проситиму керівництво піти з цього банку", - розповів незадоволений клієнт банку.
Нагадаємо, "Ощадбанк" спростив життя українців новою послугою: як раніше вже не буде.
Раніше повідомлялося, що компенсація за житло: як відкрити спеціальну картку для отримання виплат, інструкція.