Один із найбільших українських тепер уже державних банків "Sense bank", на який багато громадян скаржаться через проблемні транзакції через онлайн-казино, продовжує підносити своїм клієнтам дуже неприємні "сюрпризи".

Цього разу українець розповів, як за допомогою "хитреньких" схем банк буквально забирає у своїх клієнтів півсотні гривень. Людина, яка незнайома з подібними "акціями" може навіть не підозрювати, що в неї відібрали гроші.

Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта Sense Bank на порталі Minfin у розділі для відгуків.

"Sense bank", скріншот: YouTube

"У мене списано 50 грн за обслуговування цього "прекрасного" банку без попереджень, нагадувань та оповіщень, на якій нас усім підприємством перевело наше керівництво, умови обслуговування прописані хитро, що не можливо розібратися".

Популярні новини зараз

За один долар – 50 гривень: до чого варто готуватися українцям

Боржникам за комуналку приготували болісне випробування: юрист розповів, до чого готуватися

Перші 84 дні безкоштовно, потім – 25 гривень: Lifecell запровадив нову послугу задешево

Борги анулюють: українцям дали новий шанс у важкі часи

Показати ще

На розмову в чаті нарікати не буду - все одно ні до чого він був. Мені зручно витрачати готівку для контролю витрат, а я маю пам'ятати, що в мене там прописано! Зарплата невелика, тому намагаюсь контролювати витрати.

Непоганий такий лохотрон! До речі, кредитні картки відчиняються, але без доступного балансу! Не рекомендую і проситиму керівництво піти з цього банку", - розповів незадоволений клієнт банку.

Відгук невдоволеного клієнта "Sense bank", скріншот: Minfin

Нагадаємо, "Ощадбанк" спростив життя українців новою послугою: як раніше вже не буде.

Раніше повідомлялося, що компенсація за житло: як відкрити спеціальну картку для отримання виплат, інструкція.

Також, українець звинуватив Monobank, що вони замість нього підвищили кредитний ліміт і загнали в борг: "Це не можна виправдати...".