Один із найбільших українських державних банків "Ощадбанк", який відомий своєю агресивною політикою нав'язування карток одержувачам бюджетних виплат, продовжує подавати неприємні "сюрпризи" для своїх клієнтів.
Цього разу український військовий зізнався, що користуватись цим банком під час служби дуже незручно.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта "Ощадбанку" на порталі Minfin у розділі для відгуків.
"Співпрацював з багатьма банківськими установами, але Ощадбанк - це те, що змушує замислитись над своїм вибором.
Росія може завдати потужного удару по Україні 20 листопада: посольство США застерегло всіх
"Ощадбанк" блокує пенсійні картки: хто може втратити останні копійки
Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
По 3600 грн на руки три місяці поспіль: кільком категоріям українців виплатять допомогу
1) чому через 2 роки після ухвалення постанови про прирівнювання е-документів у "Дії" до паперових я досі не можу зробити АБСОЛЮТНО НІЯКУ фінансову операцію на касі відділення банку?
2) чому я, як військовослужбовець, який не має свободи руху, повинен їхати з однієї області в іншу, щоб просто змінити фінансовий номер?
3) чому фінансовий номер на зарплатну картку та картку ВПО РІЗНІ(?) чи не повинен номер підв'язуватися під усі наявні рахунки?
4) чому Ощадбанк виконує послуги так, ніби різні області – це взагалі інші держави, а не одна країна, тому що зробити щось із рахунком, який було відкрито в іншій області НЕМОЖЛИВО? Ви підтримуєте днр та лнр?
Передаю велике привіт персональному менеджеру та управлінню відділення, що не проводять роз'яснювальну роботу зі своїми співробітниками щодо СУЧАСНИХ ДІЙСНИХ постанов.", - пише незадоволений клієнт "Ощадбанку".
Раніше повідомлялося, "Ощадбанк" залишив українця з діркою в кишені: "Наче тягне час".
Також, хто з українців отримує пенсію більше 10 тисяч гривень: пощастило далеко не всім.