Клієнтка "ПриватБанку" втратила понад 4 тисячі доларів. Зловмисники безперешкодно списали гроші з рахунку кількома трансакціями. Про це українка розповіла на порталі "Мінфін".
Українка заявила, що шахраї списали з її карти усі накопичення за лічені хвилини. При цьому вона мала активовані ліміти на оплату, проте це не допомогло вберегти кошти. Вона подала заяву на повернення коштів, однак у ПриватБанку відмовили.
"З моєї картки шахраї списали 4171$ 9 платежами протягом 9-ти хвилин і ПриватБанк не може з цим нічого зробити, я подала заявки на повернення коштів у зв'язку з шахрайством, їх мали обробити до 120 днів, проте заявки були закриті за кілька днів у зв'язку з тим, що за їхніми правилами все пройшло чесно і начебто було підтвердження щодо 3DSecure", - поділилася жінка.
Росія може завдати потужного удару по Україні 20 листопада: посольство США застерегло всіх
"Ощадбанк" блокує пенсійні картки: хто може втратити останні копійки
Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати
Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім
Клієнтка зазначила, що банк навіть не надіслав повідомлення, що з картки списалися кошти, і вона не встигла заблокувати її, щоб зберегти хоч щось.
"ПриватБанк, якщо ви все ж таки не можете захистити права та кошти своїх клієнтів, могли хоча б попереджати їх про те, що у вашій системі така дірка. Найгірший досвід, нікому не рекомендую користування цим банком", - обурилася клієнтка.
Раніше портал Знай повідомляв, українець із карткою "Привату" за 6 хвилин втратив 14 000 гривень: "Безпека банку не спрацювала".
Також наш портал інформував, що "ПриватБанк" відмовив у кредитуванні підприємцю через вік: не допомогла ідеальна кредитна історія.
Крім того, ми писали, українець не може користуватися карткою "Приватбанку" через Google Pay: банк кинув віч-на-віч із проблемою.