Пасажири "Укрзалізниця" які перетинають український кордон, стикаються з постійними труднощами. Для них змінили правила продажів та повернення квитків на міжнародні рейси.

Укрзалізниця. Фото з телеграм-каналу Укрзалізниці

Про таке повідомив автор блогу "Залізні магістралі" Олег Васильєв у Facebook.

Так, існує чіткий перелік поїздів, квитки на які продають лише онлайн.

Фото: Укрзалізниця

Популярні новини зараз

Якою буде максимальна пенсія у 2025 році: чи очікувати українцям на підвищення виплат

Росія може завдати потужного удару по Україні 20 листопада: посольство США застерегло всіх

Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус

"Ощадбанк" блокує пенсійні картки: хто може втратити останні копійки

Показати ще

При цьому повернути їх можна лише через каси вокзалів. Серед них такі:

  • №67/68 Київ-Варшава;
  • № 23/24 та №19/20 Київ-Хелм;
  • №93/94 Харків-Хелм;
  • №36/35 Одеса-Перемишль;
  • №32/31 Запоріжжя-Перемишль;
  • №73/74 Харків-Перемишль;
  • №53/54 та №89/90 Київ-Перемишль;
  • №705/706, №715/716 Київ-Перемишль;
  • №351К/351Л Київ-Кишинів.

Укрзалізниця. Фото: Youtube

Пасажир, який вже придбав квиток на рейс із європейської країни до України за певних причин скасовує поїздку. Він не може повернути кошти за квиток, адже це можливо лише через касу Укрзалізниці, якої у Європі просто немає.

На думку Васильєва, придбання квитків онлайн, також ставить пасажирів у нерівні умови, що порушенням у сфері захисту прав споживачів.

Потяг Укрзалізниці. Фото: YouTube

Справа в тому, що громадяни, які не мають доступу до мережі Інтернет не можуть купити квитки на міжнародні поїзди, а придбати їх оффлайн не можливо.

Так само споживачів позбавлено можливості оплатити купівлю квитків готівкою.

"Вказані умови продажу/провернення квитків мають ознаки порушення Закону про захист прав споживачів. Ст.17 п.1 – За всіма споживачами однаковою мірою визнається право на задоволення їх потреб у сфері торговельного та інших видів обслуговування. Встановлення будь-яких переваг, застосування прямих або непрямих обмежень прав споживачів не допускається, крім випадків, передбачених нормативно-правовими актами", – зауважив блогер.

Зважаючи на постійні скарги пасажирів, Укрзалізниця порадила, як повернути кошти тим пасажирам, які зараз знаходяться за межами України.

Укрзалізниця. Фото: Фокус
Укрзалізниця. Фото: Фокус

Вони можуть попросити про допомогу своїх родичів на території України.

Для цього потрібно відправити електронний квиток електронною поштою або через інший месенджер разом із заповненою заявою на претензійне повернення та необхідними документами.

Нагадаємо, мамкін фотошопер, жаба-кодер та ждун-аналітик: "Укрзалізниця" розповіла, як українців обдурюють аферисти

Як повідомляв "Знай.ua", "Укрзалізниця" готова повертати клієнтам гроші за поїздки, але з "особливістю": кешбеку будуть раді всі

Знай.ua писав, "Укрзалізниця" почала блокувати облікові записи: в чому причина