Один із найбільших українських державних банків "Ощадбанк", який відомий своєю агресивною політикою нав'язування карток одержувачам бюджетних виплат, продовжує подавати неприємні "сюрпризи" своїм клієнтам.
Цього разу українець розповів, що банк, маючи всі необхідні документи, продовжує ігнорувати його звернення про зняття блокування з рахунку. Виявилося, що фінансова установа просто "тягне час".
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта "Ощадбанку" на порталі Minfin, у розділі для відгуків.
"В банк було направлено та доставлено листа до виконання від приватного виконавця, з Постановою про визначення поточного рахунку в банку для здійснення видаткових операцій на суму двох розмірів мінімальної заробітної плати.
Продається на ринках та магазинах: в Україні з'явився на прилавках смертельно небезпечний продукт
Пенсіонерів ощасливлять допомогою: заплатять по 4000 гривень
Навіть тим, хто вчасно платить: українцям почали масово відрізати світло
Ще більше навантаження: в школах оновлять один із предметів
Лист був доставлений 13.07.2023, але досі він навіть не був зареєстрований у базі. Трек-код листа 0600032160368 було відстежено на "Укрпошті" та виявилося, що банк отримав лист із постановою.
У контакт-центрі радять звернутися до відділення, і консультант розблокує 13 400 грн., але у відділенні не можуть цього зробити, оскільки в базі немає постанови на основі якої вони могли б ініціювати заяву на розблокування. Лист був доставлений до генерального офісу до Києва.
Я шокований за таке ставлення до людини якій треба за щось жити, дітей годувати, комунальні платити. Банк начебто навмисне тягне час!", - поділився своєю неприємною ситуацією клієнт "Ощадбанку".
Нагадаємо, "Ощадбанк" звинуватили в шахрайстві: "Будьте пильні зі своїми рахунками".
Раніше повідомлялося, що Monobank блокує карти "Є-відновлення": українці скаржаться, що не можуть ремонтувати житло.
Також, "Отримати неможливо...": клієнти скаржаться на проблеми із "Ощадбанком".