Один із найбільших українських державних банків "Ощадбанк", який відомий своєю агресивною політикою нав'язування карток одержувачам бюджетних виплат, продовжує подавати неприємні "сюрпризи" своїм клієнтам.
Цього разу українець розповів, що банк, маючи всі необхідні документи, продовжує ігнорувати його звернення про зняття блокування з рахунку. Виявилося, що фінансова установа просто "тягне час".
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта "Ощадбанку" на порталі Minfin, у розділі для відгуків.
"В банк було направлено та доставлено листа до виконання від приватного виконавця, з Постановою про визначення поточного рахунку в банку для здійснення видаткових операцій на суму двох розмірів мінімальної заробітної плати.
З наступного року без грошей: кому можуть призупинити виплату пенсій
Пенсіонерам виплатять допомогу: суми різні, але солідні
ПриватБанк без попередження блокує рахунки
Школи змінюють правила: що чекає на учнів та батьків з 1 вересня 2025 року
Лист був доставлений 13.07.2023, але досі він навіть не був зареєстрований у базі. Трек-код листа 0600032160368 було відстежено на "Укрпошті" та виявилося, що банк отримав лист із постановою.
У контакт-центрі радять звернутися до відділення, і консультант розблокує 13 400 грн., але у відділенні не можуть цього зробити, оскільки в базі немає постанови на основі якої вони могли б ініціювати заяву на розблокування. Лист був доставлений до генерального офісу до Києва.
Я шокований за таке ставлення до людини якій треба за щось жити, дітей годувати, комунальні платити. Банк начебто навмисне тягне час!", - поділився своєю неприємною ситуацією клієнт "Ощадбанку".
Нагадаємо, "Ощадбанк" звинуватили в шахрайстві: "Будьте пильні зі своїми рахунками".
Раніше повідомлялося, що Monobank блокує карти "Є-відновлення": українці скаржаться, що не можуть ремонтувати житло.
Також, "Отримати неможливо...": клієнти скаржаться на проблеми із "Ощадбанком".