Навколо нової пісні відомої української співачки і телеведучої Тіни Кароль "Скандал" і справді розгораються неабиякі пристрасті. Кілька уривків з нового відео вона оприлюднила у своєму Instagram-сторі.

Як відомо, зовсім недавно Тіна презентувала своїм фанатам абсолютно інший формат - кліп на нову композицію "Скандал" відрізняється від усього, що співачка робила раніше.

У відео немає звичної для Кароль лірики і сліз, замість цього співачка в обтягуючому футуристичному костюмі виявляється зухвалою піддослідної деяких вчених. На зміну стражданням з'явився образ войовниці-амазонки.

Шанувальникам новий образ Тіни Кароль припав до смаку - відео активно набирає перегляди, і приємно дивує навіть тих, хто раніше прохолодно ставився до творчості Кароль.

Однак бажання роздобути ще більше переглядів штовхнуло Кароль на дії, які далеко не всім українцям виявилися до душі – щоб розкрутити композицію, її рекламу замовили російським блогерам, а також вдалися до колаборацій з популярними брендами.

Популярні новини зараз

Українці ломляться у ТЦК перед ухваленням нового закону про мобілізацію: але добровольцями "майже не пахне"

Через це пройдуть всі чоловіки: українцям підготували нове правило

Тіна Кароль пішла у відрив без одягу та зі склянкою: "Я зцілюю себе"

Стосується всіх пенсіонерів: ПФУ поділився важливою інструкцією

Показати ще

Тепер Кароль пропонує дивитися свій новий кліп на популярних музичних майданчиках, серед які засвітилися не тільки всесвітньо відомі Apple Music, Spotify і YouTube, але і російські майданчики, що опинилися в Україні під забороною - Яндекс музика і VK Music.

Нагадаємо, що солодкі очі Кароль послали один одного подалі, зірку не впізнати: "що з нею, захворіла?".

Як повідомляв портал Знай.ua, Тіна Кароль поділилася з шанувальниками спокусливим відео.

Також Знай.ua писав, що Тіна Кароль зізналася, чому відмовилася від м'яса: "я прокинулася і відчула...".