Навколо нової пісні відомої української співачки і телеведучої Тіни Кароль "Скандал" і справді розгораються неабиякі пристрасті. Кілька уривків з нового відео вона оприлюднила у своєму Instagram-сторі.
Як відомо, зовсім недавно Тіна презентувала своїм фанатам абсолютно інший формат - кліп на нову композицію "Скандал" відрізняється від усього, що співачка робила раніше.
У відео немає звичної для Кароль лірики і сліз, замість цього співачка в обтягуючому футуристичному костюмі виявляється зухвалою піддослідної деяких вчених. На зміну стражданням з'явився образ войовниці-амазонки.
Шанувальникам новий образ Тіни Кароль припав до смаку - відео активно набирає перегляди, і приємно дивує навіть тих, хто раніше прохолодно ставився до творчості Кароль.
Однак бажання роздобути ще більше переглядів штовхнуло Кароль на дії, які далеко не всім українцям виявилися до душі – щоб розкрутити композицію, її рекламу замовили російським блогерам, а також вдалися до колаборацій з популярними брендами.
Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги
Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі
Тепер Кароль пропонує дивитися свій новий кліп на популярних музичних майданчиках, серед які засвітилися не тільки всесвітньо відомі Apple Music, Spotify і YouTube, але і російські майданчики, що опинилися в Україні під забороною - Яндекс музика і VK Music.
Нагадаємо, що солодкі очі Кароль послали один одного подалі, зірку не впізнати: "що з нею, захворіла?".
Як повідомляв портал Знай.ua, Тіна Кароль поділилася з шанувальниками спокусливим відео.
Також Знай.ua писав, що Тіна Кароль зізналася, чому відмовилася від м'яса: "я прокинулася і відчула...".