У Львові ресторан Family-kebab образив клієнтку та не виконав її замовлення.
Про це львів'янка Linka Stelmakh написала у соціальній мережі фейсбук.
Так, у Львові замовницю доставки кебабу працівники закладу обізвали “кобилою” і не виконали замовлення.
“Львів, 2020 року. Знайома замовила доставку кебабу, замовлення підтвердилось, але так і не приїхало. Відповіді «власника» просто на рівні галімого бика”, – зазначається у дописі.
Львів'янка розповіла, що замовила доставку та отримала підтвердження, але замовлення їй так і не привезли, тому вона зателефонувала до закладу. Після цього вона залишила коментар на сторінці закладу де власник у грубій формі відповів їй.
“Ти кобила й**ана, ти по перше не сперечайся по телефону коли з тобою нормально спілкуються, а по друге веди себе адекватно“, - таку відповідь отримала львів'янка від власника закладу.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Раніше повідомляли, з ПриватБанку масово тікають клієнти, терпіти немає сил - "Дно обслуговування".
Українцям підвищать пенсії з 1 жовтня
Школи змінюють правила: що чекає на учнів та батьків з 1 вересня 2025 року
Пенсіонери автоматично отримають надбавки у вересні
Важливі зміни у переказах на картки: що впроваджують
Як повідомляв Знай.uа, знімати готівку будемо по-іншому - ПриватБанк ввів у дію нові правила.
Знай.uа писав, "ПриватБанк" загнав українців у пастку з "прострочень", відсотки космічні: "Задоволені втратою?".