У Львові ресторан Family-kebab образив клієнтку та не виконав її замовлення.

Про це львів'янка Linka Stelmakh написала у соціальній мережі фейсбук.

Так, у Львові замовницю доставки кебабу працівники закладу обізвали “кобилою” і не виконали замовлення.

“Львів, 2020 року. Знайома замовила доставку кебабу, замовлення підтвердилось, але так і не приїхало. Відповіді «власника» просто на рівні галімого бика”, – зазначається у дописі.


Львів'янка розповіла, що замовила доставку та отримала підтвердження, але замовлення їй так і не привезли, тому вона зателефонувала до закладу. Після цього вона залишила коментар на сторінці закладу де власник у грубій формі відповів їй.

“Ти кобила й**ана, ти по перше не сперечайся по телефону коли з тобою нормально спілкуються, а по друге веди себе адекватно“, - таку відповідь отримала львів'янка від власника закладу.

Скріншот

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Раніше повідомляли, з ПриватБанку масово тікають клієнти, терпіти немає сил - "Дно обслуговування".

Популярні новини зараз

Нова війна, тепер космічна: астрономи розповіли, як НЛО прилетять боротися за воду

Виняток із правил: хто з українців може законно не платити за доставку газу

Нові тарифи на воду для трьох категорій споживачів: як зміняться платіжки

Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку

Показати ще

Як повідомляв Знай.uа, знімати готівку будемо по-іншому - ПриватБанк ввів у дію нові правила.

Знай.uа писав, "ПриватБанк" загнав українців у пастку з "прострочень", відсотки космічні: "Задоволені втратою?".