Чудові новини!
Тепер Знай.ua став ще ближче і доступніше. Швидше завантажуй додатки для Android або IOS і залишайся в курсі останніх подій. Усе це у неповторній подачі журналістів нашого порталу!
Як відомо, Україна в 2014 році підписала Угоду про асоціацію з Євросоюзом.
Однією з умов цього акту було введення протягом 5 років обов'язкового техогляду легкових і вантажних автомобілів. Наразі мова йде про закон "Про приведення законодавства України в сфері автомобільного транспорту згідно з актами Європейського Союзу".
Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році
Телефон у ліжку - пряма дорога до могили: чим небезпечний смартфон поруч із вами під час сну
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Цю ситуацію прокоментував голова Всеукраїнської асоціації автоімпортерів і автодилерів Олег Назаренко. Він розповів, що закон регламентує введення нової норми 35-2 в закон "Про дорожній рух". Так, з 1 січня 2020 ТЗ категорій L3, L4, L5 і L7 і L3e, L4e, L5e і L7e підлягають обов'язковій перевірці.
Олег Назаренко висловив припущення, що до 90% ввезених в країну б / у транспортних засобів не зможуть пройти обов'язковий техоглад, тому що при перевірці акцент за новими євростандартими робиться на екологічність, а не на безпеку.
Також головний автоімпортер наголосив, що нові зобов'язання несуть в собі великий ризик корупції при обов'язкових техоглядах автомобілів.
Нагадаємо, що поліцейські по всій Україні вже встигли виписати кілька водіям штрафів на єврономерах.
Як повідомляв портал Знай.ua, українцям розповіли, чому не можна тонувати так, як схотілося
Також Знай.ua писав про те, що одеським порушникам доведеться відповідати за порушення правил паркування, їм загрожують чималі штрафи