У 2024 році до Головного управління Держпродспоживслужби Житомирської області надійшло понад 60 скарг на якість житлово-комунальних послуг та необґрунтовані тарифи. Це майже вдвічі більше, ніж у 2023 році.
Більшість звернень (48) стосувалися поганої якості комунальних послуг: холодних батарей, перебої з водопостачанням, невідповідності умов договорів з ОСББ. Ще 13 скарг було пов'язано із завищеними тарифами.
Про це повідомляє "Суспільне".
Фахівці Держпродспоживслужби перевірили комунальні підприємства, у тому числі водоканали та теплопостачальні компанії. В результаті:
Майже на 404 гривні більше: українським пенсіонерам перерахували виплати
Бронювання не буде: хто втратить відстрочку від мобілізації після 28 лютого
Дешевше нікуди: найбюджетніші машини в Україні та їх реальна вартість
6 500 гривень від держави: кому і як отримати допомогу цієї зими
- Винесли 5 розпоряджень про порушення.
- Двох керівників оштрафували.
- Повернули споживачам 10 700 гривень.
Крім того, перевірці тарифів на послуги запобігли незаконному нарахуванню майже на 12,7 мільйона гривень.
За серйозні порушення комунальні підприємства зобов’язали повернути людям гроші. Наприклад, на момент січня 2025 року мешканцям області вже повернули 8400 гривень, а порушників оштрафували на суму 10 200 гривень.
Якщо у вас є претензії до комунальних послуг чи тарифів, можна подати скаргу до Держпродспоживслужби у Житомирі на вулиці Юрія Вороного, 55. Важливо вказати дані підприємства та додати документи, що підтверджують завищені тарифи.
Фахівці закликають мешканців активно захищати свої права. Адже кожна скарга допомагає домагатися справедливості та покращення якості послуг.
Раніше Знай.ua стало відомо про те, що українцям доведеться платити за житло не тільки комуналку
Вам буде цікаво дізнатися, що робити, якщо надсилають завищені платіжки за газ: інструкція від Держпродспоживслужби
Читайте також, держава звільняє від сплати комуналки частину пенсіонерів: кому пощастило