ПриватБанк першим серед українських банків запустив новий канал комунікацій з клієнтами через RCS – сучасну технологію мобільних повідомлень.
Про це повідомила пресслужба ПриватБанку.
«Нова технологія комунікацій дає можливість клієнтам банку отримувати персоналізовані сповіщення, швидко взаємодіяти з банком та виконувати операції безпосередньо в повідомленнях - отримувати акційні пропозиції або переходити до послуг “ПриватБанку” тощо», – зазначили в пресслужбі фінустанови.
Як повідомили у "ПриватБанку", RCS-повідомлення вже доступні в Україні для Android-пристроїв, а невдовзі дана функція працюватиме і на пристроях iOS.
Українцям дали всього 60 днів: кого відключать від газу і що треба робити негайно
Термін дії – 30 днів: у ПриватБанку зробили важливу заяву для власників карток
Нові правила для субсидіантів: за що можуть скасувати допомогу
"Досить повчати вчителів!": педагог рознесла батьків, які критикують школи
Найголовніше, щоби почати користуватися RCS-повідомленнями, клієнтам ПриватБанку не потрібні додаткові програми та застосунки.
Так, щоб налаштувати RCS на смартфоні, що працює на Android 5.0 або новішій версії ОС, потрібно:
- відкрити "Google Повідомлення";
- у верхньому правому куті вибрати опцію "Налаштування";
- перейти у меню "RCS-чати";
- натиснути "Увімкнути RCS-чати".
RCS (Rich Communication Services) – це інноваційна технологія від Google, яка порівняно зі звичайними SMS, дає більше можливостей безпечного інтерактивного спілкування з банком та підтримується найбільшими операторами України: Київстар, lifecell, Vodafone Україна.
Нагадаємо, що ПриватБанк оновив популярну послугу: українці матимуть змогу отримати ще більше грошей.
Також Знай.ua писав, що українці, які платять за спожитий газ через "ПриватБанк", втрачають можливість заощадити на комуналці.
Раніше ми повідомляли, що пенсіонери залишаються без грошей: "ПриватБанк блокує картки для виплат".