"Ми втратили 100 грн, втім мережа "Сільпо" Сихів втратила клієнтів. Скоріш за все безповоротно. Тож на сімейні закупи там ні ногою більше. Придбали копчену рибу, яку готують у коптильнях, прямо за прилавком. Всередині суцільне місиво, просто крем! Ніколи, чуєте – ніколи свіжа риба не матиме такої консистенції. Лише та, якій вже час на смітник, але її в “Сільпо” рятують. Пакує продавець і щоб побачити “сюрприз”, потрібно як мінімум розрізати рибі живіт, що можливо вже вдома", - зазначила вона.
На кінець Світлана Ваврищук порадила мережі супермаркетів замість зміни інтер'єрів у магазинах подбати про клієнтоорієнтованість.
Нагадаємо, натуральне молоко або підробка? Як в домашніх умовах перевірити якість важливого продукту
Кабмін ухвалив тариф: скільки будемо платити за куб газу з 1 січня
Пенсії та соцдопомога: чи будуть перебої з виплатами через дефіцит бюджету
ПриватБанк бере комісію за зняття грошей: про які додаткові витрати варто знати
МОН міняє правила вступу до вузів
Як повідомляв "Знай.ua", Хмельницький ринок потрапив на олівець Єврокомісії через фальсифікат
Знай.ua писав, на Тернопільщині злетіли ціни на картоплю, надія тільки на городи