На Львівщині жінка поскаржилася на працівників Нової почти, які потребували її показати документи, хоча раніше вона отримувала всі посилки без цього.

Про це написала львів'янка Юлія Романюк у спільноті "Варта -1".

Львів'янка написала, що на власному досвіді "переконалася, як знущаються над людьми". Вона прийшла у відділення Нової пошти і для того щоб отримати своє відправлення її попросили пред'явити паспорт. Прете жінка не мала його при собі, адже сподівалася що зможе показати водійське посвідчення, як це було раніше.

"Простояла в черзі годину. Коли підійшла до касира сказала як завжди останні 4 цифри накладної і відразу приготувала кошти так , як в повідомленні було сказано, що товар прибув у відділення і до сплати 7275 грн. Касирка в мене попросила паспорт для того, щоб його відсканувати в базі нової пошти. Я не мала при собі паспорта,адже в таких випадках, раніше, показувала свої водійські права, які посвідчують мою особу... І тут Я чую - ми не можемо Вам віддати Вашу посилку так, як у Вас нема паспорта", - пише жінка.

Львів'янка обурилася що їй не хочуть віддати її замовлення, хоча водійські права, які посвідчували її особу та гроші вона тримала у руках.

"Мовляв цей закон був прийнятий нещодавно!! Так чому ж, коли приходять повідомлення про отримання посилки, не вказують щоб мати паспорт з собою оригінал обов’язково, бо вийшов новий закон! Люди, скажу Вам відверто!- якщо дійшло до того, щоб “Нова пошта “ відсканувала паспортні дані( мені чесно кажучи страшно щоб мене не обдурили і не доведи Господи ще кредитів різного роду не набрали!!! ).Я ще розумію , якщо приходять на багато десятки тисячні перекази ну це ще можна зрозуміти так себе страхують!!..., але 7 тисяч ,які тримаю в руках ,щоб заплатити і мене тупо відправляють!!!", - зазначила жінка.

Наостанок жінка викликала поліцію, щоб зафіксували "цей незаконний фарс".

"Можливо, закон і приймався, але як можна “Новій пошті” постійно строчити людям ті смс про доставку посилки і полінитися вказати щоб мали обов’язково паспорт!!", - підсумувала жінка.

До редакції Знай звернулися представники компанії "Нова Пошта" та надали коментар з приводу цієї ситуації. Публікуємо його без ремарок редакції:

"Нам прикро, що наша клієнтка, про яку згадується в публікації, отримала негативний досвід. Хочемо повідомити, що клієнтці завчасно було надіслане повідомлення у Viber з нагадуванням про паспорт. Наразі прохання нашого оператора надати паспорт було не забаганкою Нової пошти, а пов’язане з набранням чинності з 28 квітня закону «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення". Цей закон розповсюджується на роботу всіх фінансових компаній, зокрема і «Пост Фінанс», яка входить в групу компаній Нова пошта. Згідно з цим законом співробітник компанії зобов’язаний зробити копію паспорту, завірити його у клієнта та завантажити до системи. Ця процедура має відбуватися раз на рік. Ми ще раз звертаємося до клієнтів бути уважними і просимо не забувати свій паспорт, коли прямуєте до відділення, якщо сума фінансових операцій перевищує 5000 грн на добу"

Скріншот

Популярні новини зараз

Monobank "заморожує" особисті кошти українців: хто може залишитися без копійки

"Нафтогаз" попередив усіх: потрібно встигнути до 25 квітня

Спіймали на вулиці та примусово відвезли в ТЦК: українцям розповіли, як себе поводити

Доведеться платити по 8,79 грн за кВт: енергетики попередили всіх споживачів

Показати ще

Нагадаємо, водіям будуть відправляти штрафи за порушення ПДР на e-mail, коли прийдуть "листи щастя".

Як повідомляв портал "Знай.uа", Епіцентр, Нова лінія потрапили під приціл Антимонопольного комітету, в чому їх підозрюють.

Також "Знай.uа" писав, найбідніші і найбільш багаті області України – у Держстаті розповіли, де заробляють більше всього.