На Львівщині жінка поскаржилася на працівників Нової почти, які потребували її показати документи, хоча раніше вона отримувала всі посилки без цього.

Про це написала львів'янка Юлія Романюк у спільноті "Варта -1".

Львів'янка написала, що на власному досвіді "переконалася, як знущаються над людьми". Вона прийшла у відділення Нової пошти і для того щоб отримати своє відправлення її попросили пред'явити паспорт. Прете жінка не мала його при собі, адже сподівалася що зможе показати водійське посвідчення, як це було раніше.

"Простояла в черзі годину. Коли підійшла до касира сказала як завжди останні 4 цифри накладної і відразу приготувала кошти так , як в повідомленні було сказано, що товар прибув у відділення і до сплати 7275 грн. Касирка в мене попросила паспорт для того, щоб його відсканувати в базі нової пошти. Я не мала при собі паспорта,адже в таких випадках, раніше, показувала свої водійські права, які посвідчують мою особу... І тут Я чую - ми не можемо Вам віддати Вашу посилку так, як у Вас нема паспорта", - пише жінка.

Львів'янка обурилася що їй не хочуть віддати її замовлення, хоча водійські права, які посвідчували її особу та гроші вона тримала у руках.

"Мовляв цей закон був прийнятий нещодавно!! Так чому ж, коли приходять повідомлення про отримання посилки, не вказують щоб мати паспорт з собою оригінал обов’язково, бо вийшов новий закон! Люди, скажу Вам відверто!- якщо дійшло до того, щоб “Нова пошта “ відсканувала паспортні дані( мені чесно кажучи страшно щоб мене не обдурили і не доведи Господи ще кредитів різного роду не набрали!!! ).Я ще розумію , якщо приходять на багато десятки тисячні перекази ну це ще можна зрозуміти так себе страхують!!..., але 7 тисяч ,які тримаю в руках ,щоб заплатити і мене тупо відправляють!!!", - зазначила жінка.

Наостанок жінка викликала поліцію, щоб зафіксували "цей незаконний фарс".

"Можливо, закон і приймався, але як можна “Новій пошті” постійно строчити людям ті смс про доставку посилки і полінитися вказати щоб мали обов’язково паспорт!!", - підсумувала жінка.

До редакції Знай звернулися представники компанії "Нова Пошта" та надали коментар з приводу цієї ситуації. Публікуємо його без ремарок редакції:

"Нам прикро, що наша клієнтка, про яку згадується в публікації, отримала негативний досвід. Хочемо повідомити, що клієнтці завчасно було надіслане повідомлення у Viber з нагадуванням про паспорт. Наразі прохання нашого оператора надати паспорт було не забаганкою Нової пошти, а пов’язане з набранням чинності з 28 квітня закону «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення". Цей закон розповсюджується на роботу всіх фінансових компаній, зокрема і «Пост Фінанс», яка входить в групу компаній Нова пошта. Згідно з цим законом співробітник компанії зобов’язаний зробити копію паспорту, завірити його у клієнта та завантажити до системи. Ця процедура має відбуватися раз на рік. Ми ще раз звертаємося до клієнтів бути уважними і просимо не забувати свій паспорт, коли прямуєте до відділення, якщо сума фінансових операцій перевищує 5000 грн на добу"

Скріншот

Популярні новини зараз

Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей

Нові правила бронювання від мобілізації: що зміниться з 1 грудня

Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї

Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання

Показати ще

Нагадаємо, водіям будуть відправляти штрафи за порушення ПДР на e-mail, коли прийдуть "листи щастя".

Як повідомляв портал "Знай.uа", Епіцентр, Нова лінія потрапили під приціл Антимонопольного комітету, в чому їх підозрюють.

Також "Знай.uа" писав, найбідніші і найбільш багаті області України – у Держстаті розповіли, де заробляють більше всього.