Місцевий бізнес у Львові веде активну дискусію про те, щоб запустити соціальний проєкт із обміну скляної і пластикової тари на бонуси – наприклад, на знижки в продуктових магазинах. Про це розповів керівник управління інвестиційної політики ЛОДА Роман Матис.

«Потрібно споживача мотивувати гривнею. Навіть якщо вам персонально тих кількадесят копійок за порожню пляшку в бюджеті не мають великого значення, то є групи населення, що на цьому могли би мати копійку «для підтримки штанів». І зараз скляні пляшки здають, але цей процес чорний. Його треба зробити прозорим і зрозумілим, підвести до спільного знаменника», – говорить Роман Матис.

Як виявилося, то зараз ведеться діалог із бізнесом про організацію процесів. Участь у ньомубудуть брати компанії з рітейлу, виробничі і ті, що займаються вивозом та утилізацією сміття.

переробка пластику, скріншот з відео

«Коли вони прийдуть до спільного рішення, тоді ми підключемо до процесу місцеву владу. Вона просто змушена буде долучитись до процесу, підстав для відмови не буде, оскільки основна частина стейк-холдерів готова до роботи. На це потрібно пару місяців, тоді ми будемо готові вивести це в публічний простір», – сказав Роман Матис.

Він стверджує, то серед залучених представників бізнесу ніхто не сказав, що це нецікаво.

Популярні новини зараз

Стосується всіх споживачів: "Київводоканал" дав час до 30 квітня

Хліб, молоко, м'ясо та навіть яйця: в Україну несеться різке подорожчання на важливі продукти

Часу залишилось обмаль: треба встигнути зробити це з трудовими книжками

Залишився тиждень: українці ризикують пропустити важливу процедуру

Показати ще

Великої економічної вигоди для бізнесу, за словами Романа Матиса, не буде, тут радше ідеться про соціальний проєкт, а матеріальну вигоду, хоча тара, яку можна переробляти, і зменшує собівартість продукції.