У "Блакитній залі" славнозвісного Палацу Потоцьких у Львові, який охрестили українським Лувром, оскандалилися занадто відвертою рекламою, яка викликала небувалий ажіотаж у мережі.
Відзнятий у Палаці Потоцьких рекламний ролик опублікувала модель Вікторія Ярова на своїй сторінці в Instagram, окрім того провокативне відео розмістили на сторінці самого бренду.
На відео дівчина модельної зовнішності в білизні жовтих та блакитних кольорів та взутті танцює на столі під запальну музику.
Українці неоднозначно оцінили рекламний креатив — одні стверджують, що їм сподобалося, а інші засуджують занадто відвертий вчинок.
"Щось мені нагадує поєднання цих кольорів", "Вау, більше такого контенту", "Покоління, у якого немає ніяких цінностей, і на межі пристойності! Ганьба", – написали під провокаційним відео.
Пенсіонерам дадуть знижку на продукти 20%: що потрібно взяти в магазин
Якщо на гривню більше – субсидію не отримаєте. Який дохід повинен бути для пільги
Нова війна, тепер космічна: астрономи розповіли, як НЛО прилетять боротися за воду
Перерахунок пенсій з 1 травня: чого чекати стареньким
У Палаці Потоцьких прокоментували інцидент. За словами керівництва пам'ятки, вони мають заробляти на утримання музею, тому час від часу надають зали для організації фотосесій, весіль або показів мод. Про форму і зміст реклами їх просто ніхто не повідомив.
"Ми знали, що це має бути щось таке дизайнерське. Очевидно, не передбачили, що формат врешті-решт виявиться дуже скандальним для публіки", – переконує керівництво музею.
Ні модель, ні представники бренду зі свого боку музейну фотосесію поки що не коментують.
Нагадаємо, що українським пенсіонерам передбачили підвищення та надбавки: пощастить не всім.
Як повідомляв портал Знай.uа, Київ жахнула кривава ДТП, "розірвало голову" відео для "міцних горішків".
Також портал Знай.uа писав, високосний 2020 рік: енергетичні вампіри, вороги, небезпеки - як уберегтися і чого не можна робити.